Digital Marketing od podstaw

Jak zaplanować skuteczną komunikację w Internecie

Czego dowiesz się podczas szkolenia?
  • poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, co pozwoli na jasna komunikację z innymi podmiotami, w tym z dostawcami usług
  • dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
  • dowiesz się jak integrować kanały offline i online
  • poznasz efektywne metody promocji online i ich mierniki
  • dowiesz się i przećwiczysz projektowanie kampanii mailingowych
  • poznasz taktyki pozycjonowania oraz narzędzia kampanii w wyszukiwarce
  • zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
  • poznasz mechanikę programmatic
  • poznasz zasady, narzędzia i mierniki w ecommerce
  • dowiesz się, czym jest video marketing i marketing mobilny oraz poznasz ich zastosowanie w działaniach komunikacyjnych
  • poznasz podstawowe zapisy prawne, których marketer musi przestrzegać
  • nauczysz się jak wybrać i współpracować z agencją
Metody pracy
  • Interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
  • Program szkolenia
  • Budowanie strategii promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
  • Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
  • Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
  • Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
Program szkolenia
  • Budowanie strategii promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
  • Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
  • Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
  • Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
Terminy

Szkolenie trwa 8h, odbywa się online. Termin: 25-26.11.2021r. Możliwość utworzenia grupy zamkniętej przy min. 10 zgłoszonych Uczestnikach (termin: październik-grudzień 2021r.).