Digital Marketing od podstaw
Jak zaplanować skuteczną komunikację w Internecie
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, co pozwoli na jasna komunikację z innymi podmiotami, w tym z dostawcami usług
- dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
- dowiesz się jak integrować kanały offline i online
- poznasz efektywne metody promocji online i ich mierniki
- dowiesz się i przećwiczysz projektowanie kampanii mailingowych
- poznasz taktyki pozycjonowania oraz narzędzia kampanii w wyszukiwarce
- zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
- poznasz mechanikę programmatic
- poznasz zasady, narzędzia i mierniki w ecommerce
- dowiesz się, czym jest video marketing i marketing mobilny oraz poznasz ich zastosowanie w działaniach komunikacyjnych
- poznasz podstawowe zapisy prawne, których marketer musi przestrzegać
- nauczysz się jak wybrać i współpracować z agencją
Metody pracy
- Interaktywny wykład
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- kejsy z rynku
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- Program szkolenia
- Budowanie strategii promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
- Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
- Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
- Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
Program szkolenia
- Budowanie strategii promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
- Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
- Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
- Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
Terminy
Szkolenie trwa 8h, odbywa się online. Termin: 25-26.11.2021r. Możliwość utworzenia grupy zamkniętej przy min. 10 zgłoszonych Uczestnikach (termin: październik-grudzień 2021r.).