Mobile Marketing

Poznaj rynek reklamy mobilnej, dowiedz się jak definiować i realizować strategię działań mobile marketingowych

Czego dowiesz się podczas szkolenia?
  • poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci.
  • nauczysz się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty.
  • dowiesz się, jak poprawnie zbudować witrynę mobilną. Jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny?
  • przyswoisz szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing.
  • poznasz obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku.
  • zapoznasz się z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych
Metody pracy
  • Ćwiczenia
  • Case studies
  • Praca domowa – rozwiązanie i wspólne omówienie rozwiązań podczas sesji zdalnej lub komentarz trenera wysłany do uczestnika.
Program szkolenia
  • Podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu
  • Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
  • Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
  • Proximity marketing. Geotargetowanie.
  • Mobilnie w Social Mediach
  • Aplikacje mobilne. Case study
  • Reklama mobilna.
  • Analityka, efektywność
  • Aspekty prawne
Terminy

Szkolenie trwa 8h, odbywa się online. Możliwość utworzenia grupy zamkniętej przy min. 10 zgłoszonych Uczestnikach (termin: październik-grudzień 2021r.).