Mobile Marketing
Poznaj rynek reklamy mobilnej, dowiedz się jak definiować i realizować strategię działań mobile marketingowych
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci.
- nauczysz się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty.
- dowiesz się, jak poprawnie zbudować witrynę mobilną. Jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny?
- przyswoisz szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing.
- poznasz obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku.
- zapoznasz się z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych
Metody pracy
- Ćwiczenia
- Case studies
- Praca domowa – rozwiązanie i wspólne omówienie rozwiązań podczas sesji zdalnej lub komentarz trenera wysłany do uczestnika.
Program szkolenia
- Podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu
- Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
- Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
- Proximity marketing. Geotargetowanie.
- Mobilnie w Social Mediach
- Aplikacje mobilne. Case study
- Reklama mobilna.
- Analityka, efektywność
- Aspekty prawne
Terminy
Szkolenie trwa 8h, odbywa się online. Możliwość utworzenia grupy zamkniętej przy min. 10 zgłoszonych Uczestnikach (termin: październik-grudzień 2021r.).