Pracownik biurowy z elementami e-marketingu
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Znajomość charakterystyki pracy biurowej
- Znajomość obowiązków i funkcji pracownika biurowego
- Wiedza z zakresu przepływu informacji, znajomość terminologii związanej z źródłami, nośnikami i rodzajami informacji.
- Wiedza z zakresu obiegu informacji zarówno w formie pisma, jaki w formie elektronicznej .
- Znajomość zasad racjonalnego obiegu pism.
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej oraz systemu dziennikowego i bez dziennikowego.
- Znajomość systemu klasyfikacji akt jakim jest Rzeczowy Wykaz Akt
- Umiejętność obsługi urządzeń peryferyjnych, takich jak: skaner, drukarka, fax
- Umiejętność przygotowania narad, zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych
- Wiedza na temat public relations
- Wiedza na temat budowania wizerunku firmy w Internecie.
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w procesach marketingowych.
- Umiejętność pracy w zespole.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzających osiągnięty poziom wiedzy i umiejętności. Osoby uzyskujące pozytywny wynik egzaminu, otrzymują zaświadczenie o nabyciu kompetencji zawodowych w obszarze „Pracownik biurowy z elementami e-marketingu”.
Miejsce szkolenia
Zajęcia on-line
Terminy
I grupa (on-line): 18, 20, 25, 27 października oraz 3, 4, 8 i 10 listopada – w godzinach 16:00 – 21:00
II grupa (on-line): 15, 17, 18, 22, 24, 25, 28, 29 listopada w godzinach 16:00 – 21:00
III grupa (on-line): 10, 15 listopada w godz. 15:00-20:00, 18,22, 24, 29 listopada 16:00-19:00, 30 listopada 15:00-20:00, 1 grudnia 16:00-19:00, 6,8 grudnia w godz. 16:00-21:00
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów szkoleń. W przypadku jakichkolwiek zmian uczestnicy zostaną poinformowani przez Partnerów Akcji.