Pracownik telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Umiejętność organizacji pracy na stanowisku pracownika telefonicznej i elektronicznej
obsługi klienta, rodzaje zadań i znajomość pojęcia telemarketingu; - Wiedza dotycząca znaczenia pierwszego kontaktu w pracy z klientem;
- Umiejętność budowania i kreowania pozytywnego wizerunku firmy;
- Wiedza dotycząca standardów obsługi klienta w telefonicznej pracy z klientem;
- Umiejętność prawidłowego przyjmowania rozmowy przychodzącej;
- Umiejętność prawidłowego poprowadzenia rozmowy wychodzącej;
- Wiedza dotycząca zawieszania, przełączania, kończenia rozmowy telefonicznej;
- Umiejętność skutecznego badania potrzeb klienta;
- Wiedza dotycząca ochrony danych osobowych i praw konsumenta;
- Skuteczność w prezentowaniu oferty – stosowanie języka korzyści;
- Znajomość telefonicznych technik zamykania sprzedaży;
- Radzenie sobie z obiekcjami klienta;
- Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami;
- Radzenie sobie ze stresem oraz zarządzanie własnymi emocjami;
- Zdolność budowania pozytywnej atmosfery podczas rozmowy telefonicznej –
elastyczność, otwartość, zaangażowanie; - Zdolność operowania ceną, umiejętności sprzedażowe oparte o potrzebę korzyści;
- Znajomość technik negocjacyjnych.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzających osiągnięty poziom wiedzy i umiejętności. Osoby uzyskujące pozytywny wynik egzaminu, otrzymują zaświadczenie o nabyciu kompetencji zawodowych w obszarze „Pracownik telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta”.
Miejsce szkolenia
Fundacja edukacyjno-sportowa reGeneracja,
ul. Krótka 11, 06-400 Ciechanów
Lub zajęcia on-line.
Terminy
Październik 2022
Piątki w godzinach 16:00-21:00,
Soboty w godzinach 10:00-15:00
Czas trwania szkolenia: 40 godzin (8 dni x 5 godzin)
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów szkoleń. W przypadku jakichkolwiek zmian uczestnicy zostaną poinformowani przez Partnerów Akcji.