Social Media od A do Z

Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych

Czego dowiesz się podczas szkolenia?
  • poznasz strategie i taktyki w mediach społecznościowych
  • dowiesz się, jak ustawiać cele i KPI w social media
  • zrozumiesz, jak planować działania taktyczne w mediach społecznościowych krok po kroku
  • poznasz wady i zalety social media
  • nauczysz się identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów
  • przećwiczysz w praktyce planowanie i projektowanie komunikacji via Facebook
  • poznasz 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT
  • dowiesz się, jak utworzyć profil oraz jak się reklamować na Instagramie?
  • poznasz specyfikę Twittera – od komunikacji organicznej do reklamy
  • dowiesz się, dla kogo jest Snapchat
  • dowiesz się, jak prowadzić komunikację B2B na LinkedIn
  • nauczysz się, co i jak mierzyć w socialach
Metody pracy
  • Interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
  • Strategie i taktyki w mediach społecznościowych
  • Facebook od A do Z
  • YouTube dla początkujących i średniozaawansowanych
  • Pozostałe platformy społecznościowe
  • Monitoring narzędzi w ramach aktywności social media
Terminy

Szkolenie trwa 8h, odbywa się online. Terminy: 7-9.12.2021r. Możliwość utworzenia grupy zamkniętej przy min. 10 zgłoszonych Uczestnikach (termin: październik-grudzień 2021r.).