Social Media od A do Z
Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- poznasz strategie i taktyki w mediach społecznościowych
- dowiesz się, jak ustawiać cele i KPI w social media
- zrozumiesz, jak planować działania taktyczne w mediach społecznościowych krok po kroku
- poznasz wady i zalety social media
- nauczysz się identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów
- przećwiczysz w praktyce planowanie i projektowanie komunikacji via Facebook
- poznasz 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT
- dowiesz się, jak utworzyć profil oraz jak się reklamować na Instagramie?
- poznasz specyfikę Twittera – od komunikacji organicznej do reklamy
- dowiesz się, dla kogo jest Snapchat
- dowiesz się, jak prowadzić komunikację B2B na LinkedIn
- nauczysz się, co i jak mierzyć w socialach
Metody pracy
- Interaktywny wykład
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- kejsy z rynku
- moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
- Strategie i taktyki w mediach społecznościowych
- Facebook od A do Z
- YouTube dla początkujących i średniozaawansowanych
- Pozostałe platformy społecznościowe
- Monitoring narzędzi w ramach aktywności social media
Terminy
Szkolenie trwa 8h, odbywa się online. Terminy: 7-9.12.2021r. Możliwość utworzenia grupy zamkniętej przy min. 10 zgłoszonych Uczestnikach (termin: październik-grudzień 2021r.).